Hemma

Nu har jag kommit hem efter en tid i Kina tillsammans med D.
Vi har haft det helt underbart MEN det är alltid så skönt att komma hem igen. Jag har inte hunnit träffa Mamma än vilket känns mer än tråkigt men hon kommer på måndag, åh vad jag längtar efter mami!

Idag blir det en dag bestående av tvättande och åter tvättande, samtidigt som jag trippar omkring i lägenheten med ett leende på läpparna och skådar alla fina saker jag handlat med mig hem från Kina.

Jag har fått lite hintar från flera håll att lägga upp lite bilder och självklart ska jag göra det och dela med mig av alla ställen vi har varit på, måste bara landa lite först och sortera bilderna.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0