Söndag 16 januari!

Jag är troligen inte den enda som just nu sitter och väntar på att solsidan säsong två ska gå av stapeln. Vilken dunder succé, serien om de rika i Saltstjöbaden har gjort. Ska bli spännande att se hur många tårar av skratt som kommer rinna nedför min kind denna säsong.

Annars idag har jag och min sambo inte gjort speciellt mycket för värden. Planen var att vi skulle ut och åka skidor, den planen blev fort struken när vi såg att det REGNADE ute. Vi åt en snabb frukost och traskade iväg i de blöta till SATS och tränadee, det blev ett bodybalance pass för mig, och lite löpning för David. Hostan som jag har dragit på mig har inte gått över än, jag känner verkligen att det är dags  att den lämnar mig nu så jag kan börja träna skidor och på gymmet rejält nu innan tjejvasan går av stapeln. Det börjar nämligen närma sig!

Snart kommer Susanne och Rikard hit och vi ska äta lite mat och skratta till solsidan tillsammans. Tråkigt nog flyttar dessa vänner tillbaka till Jönköping i morgon, ursch vad tråkigt det ska bli. Vi får se till att hålla kontakten med dem endå.

I morgon börjar min nya kurs, vet inte riktigt om jag längtar eller inte. Känns lite skönt att få ta fram ett nytt block och nya böcker, däremot hade det varit riktigt skönt med en veckas ledigt. Det har gått i ett sedan det startade i somras och det kommer troligen gå i ett enda fram tills vi åker till Kina i sommar!

Hoppas ni haft en trevlig helg, och att ni inte missar solsidan idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0