Fredag

Det är redan fredag och ännu en vecka har bara passerat. Jag förstår inte hur veckorna kan gå så fort, antagligen är det för att jag är så nöjd med det liv jag lever och har det rätt kul nu förtiden. Tiden går fort när man har roligt, är det inte så man brukar säga?  Idag skickade jag in hemtentan och jag hoppas och tror på att det ska gå vägen. Sen åkte jag i väg och passade min ena prinsessa (barnet som jag är barnvakt åt). Jag verkligen älskar mitt extrajobb. Nu sitter jag och väntar på att David ska komma hem ifrån Västerås och på att vi ska bege oss till Lena och Uffe på födelsedagsmiddag.  Uffe fyller år idag, stort grattis till dig! (Lena och Uffe är Davids föräldrar).

TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0