Är det möjligt?

Åh idag måste jag använda mig utav bloggen för att lätta min ilska.
Just nu håller jag och min underbara klasskompis Jenny på att skriva en uppsats i juridik, vi skriver och vi skriver och nu börjar det ÄNTLIGEN börja närma sig sitt slut.
Jag/vi har aldrig skrivit en uppsats på högskolenivå tidigare och det är stor skillnad jämfört med gymnasiet, och jag känner att vi skulle behöva lite stöd i samband med skrivandet. Det kan vi däremot inte få, eftersom att handledare för denna kurs är och åker skidor, har ni hört någonting så dumt?
Möjligt att det går att nå honom via telefon, vi får troligen försöka med det i morgon. SUCK!
Jag kan känna lite spontant att den handledare borde vara närvarande under dessa 4 veckor, fel?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0