Inte som planerat!

Hej!
Jag har varit hundra procent fokuserad med träningen det sista veckorna för att klara av tjejvasan något bättre än om jag varken kunde åka skidor eller hade någon kontiditon. Jag har försökt klä mig varmt, sovit mycket, ätit bra mat osv. allt för att undvika att bli sjuk. Vad blir jag? SJUK... suck. Näsan rinner och igår tvingades jag ställa in boxningen med min vän Åsa för att istället ligga ner bäddad i sängen under två duntäcken. Typiskt, nu har jag köpt Kanjang, (om det stavas så), Proviva, Apelsiner och Te. Jag ska verkligen bli frisk, och inte nog med att tjejvasan närmare sig med stormsteg så ska jag ju på weekend till våra underbara vänner i Oslo i helgen. Tänker inte vara sjuk och ligga och snurvla där inte. Men som min sambo brukar säga, tänker du att du ska bli frisk är så blir du frisk!

I morgon ska jag träffa min "nya" vän Madeleine. En riktigt söt tjej som jag började prata med på SATS och vi har börjat träna ihop. Jag hoppas att vi ska kunna köra ett crosstraining pass i morgon annars skulle vi ta en fika och promenara lite vid vattnet, jag är säker på att det blir mysigt vad det än blir.

Ni får ha en trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0