En viktig vecka

Ja jag har verkligen en viktig vecka framför mig, på lördag går nämligen tjejvasan av stapeln i Oxberg. Det är ett lopp som jag har tränat till under en lång tid, dock inte så mycket skidor som jag hade hoppats vilket gör mig lite orolig. Kontitionen borde ta mig runt 3 mil utan några katastrofer, däremot är jag ingen höjdare på skidor. Jag ska iaf kämpa och göra mitt absolut bästa och jag ska banne mig bara klara det där rackarns loppet och när jag kommer i mål i Mora några timmar senare ska jag bara vara stolt över mig och min underbara Faster, Faster som jag troligen kommer skratta med, gråta med och svettas med under loppets gång på lördag. Heja Heja till mig själv och Faster.

Nu ska jag snart bege mig till skolan på ett litet seminarum, hämta ut min gamla tenta, och kopiera lite viktigt papper. Kanske det viktigaste, jag ska skriva ut min billjet till Mora.  I kväll när David har kommit hem från skolan ska vi ut och testa spåret igen, vi lyckades passa in varandras skola oerhört bra idag, jag går mellan 10-12, David mellan 15-17. Kanske tur att vi inte behöver träffa varandra så mycket varje dag.

Nej hoppsan nu måste jag rusa, ha en trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0