Behöver lite hjälp

På lördag vankas det bröllop för min del. Det är tråkigt nog inte jag som är bruden, men de ska bli så kul och jag verkligen älskar bröllop. Det är ett utomhus bröllop med över 120 gäster, kommer nog bli mer än fantastiskt. Min klänning är inhandlad och skorna är ordnade och frisyren planerat.  Däremot behöver jag hjälp från er läsare med insipiration till någon kofta, eller jacka man kan ha till min klänning. Det är trots allt den 3 september och jag får nog förbereda mig på att kvällen kan bli kall. Om ni har någon idé dela mer än gärna med er, för det börja närma sig...
Så här ser klänningen ut, den gör sig inte helt till sin rätta på kortet, men ni kanske kan föreställa er hur det kommer se ut.  Hinner inte skriva någonting mer just nu, men får önska er en trevlig söndag.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HUr ksa du ha håret och vad är det för skor? Blir lättare att tänka sig vad som passar om man vet resten... Har inte du en svart kavaj? Den skulle väl passa bra? Kan ju liksom aldrig bli fel. Om du viker upp ärmarna och så ett snyggt lite "större" silverarmband till... Jag tror du skulle rocka bröllopet i det!

2011-08-28 @ 15:46:03
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/
Postat av: Sara

Åh tack för hjälpen Caroline. Jag har faktiskt funderat mycket på att ha min kavaj och det blir nog att prova det. Skorna är ett par svarta högklackade med kilklack, och håret ska vara uppsatt i en hästsvans på ett litet klurigt sätt ;). Åh ett silverarmband blir att handla inom kort :). Kram <3

2011-08-28 @ 21:23:14
Postat av: Caroline

Men då blir det ju perfekt. Då får lägga upp en blid på det färdiga resultatet sedan =)

2011-08-29 @ 09:17:40
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag skulle ta en liten svart "bolero" vet inte om det stavas så men jag tror att du vet vad jag menar. Gina Tricot hade till bra pris förut och jag köpte en liten kort kofta på Åhlens kolla om det fortfarande finns :)

2011-08-30 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0