Augusti mot sitt slut

Man får verkligen passa på att utnyttja balkongen så mycket som det bara går, innan det är dags för att packa ner balkonginredningen i källaren för den här året. Jag tycker det är så härligt att sitta här ute.  Det är lite grönt och lummigt vid våran balkong, och en heldel blommor har jag med lite hjälp lyckas hålla vid liv hela sommaren och dom är fulla med nya knoppar. Om eller rättare sagt när vi flyttar så är ett av mina kriterium balkong, om det inte blir till ett hus vill säga, men det är tror jag inte ligger i den närmaste framtiden.  Idag har det helt grått på himlen och att augusti börjar gå mitt slut är tydligt.  Även om augusti långt ifrån har varit någon direkt sommarmånad i år. De var faktiskt så rått ute att jag fick anledning att sätta på mig de mysiga tofflorna, eller tossarna som jag kallar dem som jag fått av Davids mormor. Hon är en hejare på att sticka, exakt som min Farmor. Jag har gjort en beställning av min farmor på en stickad/ eller virkad kanske den är, (vad nu skillnaden är för mig som absolut inte kan någonting inom ämnet), pläd. Kan knappt vänta tills den blir färdig!  Hoppas ni får en underbar fredag och helg.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sååå mysigt det låter och ser ut! Vill nästan byta med dig för ett ögonblick!

2011-08-27 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0