Tillbaka i Sthlm efter en helg i Västerås!

Nu har jag precis kommit hem till min vackra lägenhet efter att ha varit hemma hos mamma i helgen.
Det är så otroligt skönt att komma hem(Västerås) även om jag absolut inte känner för att bo i Västerås så trivs jag i att komma på besök med jämna mellanrum. Jag och David tog tåget i fredagskväll, och pappa Aalar kom och hämtade oss på tågstationen och vi åkte hem där det väntade en middag för att fira min mammas födelsedag som var den 28 september. Av oss fick hon en blomsterbukett och en parfym, jag tror hon var helnöjd och snacka om att hon luktade gott hela helgen!

I Västerås har de öppnat ett nytt varuhus sen jag var hemma sist, vid namnet Igor om jag inte minns helt fel. De var fint och en butik fångade mitt intresse riktigt starkt, dock minns jag inte namnet. De var iaf en affär med inredning, jag vill ha ALLT som fanns i den affären, hittade bland annat en hjärtformade pajform som jag bara måste ha!
Hela affären är inspirerad av Newport, ta och gör en kopp kaffe och gå in på www.newport.se och bara njut över all den fina designen.

Sen vi flyttade till den här lägenheten har jag varit missnöjd med vårat sovrum till och från, den stilen jag har strävat efter har jag inte riktigt fått till. Tro de eller ej, men jag känner mig klar nu, haha jag köpte ett nytt överkast på IKEA 99 kr och sovrummet fick den stilen jag ville ha, lite båtkänsla med inspiration från just newport.  Exakt som jag ville ha det.

Nu blir de en vecka med otroligt mycket plugg, för på fredag lämnar jag min älskade David hemma och drar till Malin! Gud vad jag längtar, det ska bli så roligt att få umgås med henne i flera dagar! För er som inte vet är Malin en tjej som har ett hjärta av guld, att pigg och glad, att kalla henne solstråle är helt rätt, hon är en av mina närmaste vänner, trots att hon bor enda i Göteborg.
Jag LÄNGTAR ihjäl mig snart!
( Undra om jag kommer gråta den här gången också när jag ser henne av lycka?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0