En helt vanlig tisdag i Stockholm

Idag var de ledigt från föreläsningar, dock borde jag kanske ha läst lite grann men de har de inte blivit idag. Jag vaknade runt halv 9 vilket var otroligt med tanke på att jag var så övertrött igår kväll att jag somnade klockan 21.00. Nästan 12 timmars sömn resulterade endå i att jag sov en timme nu på eftermiddagen. Antingen är det hösten som börjat spöka, eller så är det någon förkylning som väntar på att bryta ut. Min älskling är en sjukling idag, han vaknade med ont i halsen och nu har han troligen feber, tänk att man hamnar i mamma rollen så fort någon blir sjuk. Jag var genast och köpte halstabletter och godsaker som jag vet att han gillar, juice och riskakor t.ex.

I övrigt i dag gick jag till Medborgarplatsen och tog en kaffe tillsammans med Susanne och Rikard :). Härligt med höstpromenader, så mysigt när man blir lite kall om nosen och man får se löven skifta i orange, gult och brunt, jag gillar hösten skarpt!

Nu håller jag på och lagar lite mat, och ska senare ta mig till gymmet på FLOW tillsammans med Caroline. Jag har försökt få mig själv i form igen den senaste tiden. Bra kost och bra med träning har resulterat i minus 6 kg på 4 veckor. Jag ska som några läsare troligen redan vet göra tjejklassikern tillsammans med min faster. Skidor 3 mil, Simma 1 km, Cykla 9 mil, Springa 1 mil. HEJAHEJA Sara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0