Underbara lördag!

Vaknade i morse, och var faktiskt tvungen att nypa mig i armen för att ta reda på om jag drömde eller inte. Vilket jag inte gjorde, min älskade lillebror Oskar hade faktiskt sovit kvar här och jag tittade på honom när han låg och sov och kände mig som världens stoltaste syster(älskade underbara bror) och det bästa är att jag har två.
♥ Oskar och Jakob ♥
För er som läser detta och inte känner mig så jättebra kan kanske tycka att det inte är någonting speciellt, men för er som känner mig vet också hur mycket det betyder för mig, den kontakt jag nu håller på att skapa med mina bröder. För mig är det helt fantastiskt, en dröm som går i upplevelse en dröm som jag väntat på i många många år.


Lillebror Oskar

I övrigt idag har det varit en helt underbar lördag, jag åkte till mitt nya jobb! Dvs. jag fick träffa barnen som jag ska vara barnvakt åt någon dag i veckan. Vilka sötnosar, det var lite blyga i början men sedan släppte det och vi lekte en heldel och jag fick se många fina leksaker må ni tro. Det ska bli kul och jag hoppas de kommer vara lika glada och snälla på tisdag när jag ska hämta dem på dagis för första gången som det var idag. Då kommer det gå kanon!

Ikväll hade jag inte tänkt göra mycket för världen, vi ska laga lite god mat tända ljus och njuta av en lördag i lugn och ro till skillnad från förra helgen när hela huset för var fullt med gäster. Även om det var otroligt trevligt njuter jag lite extra idag av lugnet och känslan av att de bara är jag och David hemma.

Jag brukar inte ge ut tistlar på bloggen men idag kommer den gå till det personer eller den person som gjorde inbrott i min väns pappas pizzeria i natt. Den här pappan är en person som arbetar 12 timmar om dygnet på pizzerian och lägger ner allt och lite till för att få vardagen att fungera. Att person just som han ska bli drabbad är fruktansvärt, och jag hoppas verkligen att ni skäms!


Övrigt får jag önska er en trevligt kväll och en fortsatt trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0