Kitchen Aid

JAG VILL HA!
Inte för att jag vet vilken användning jag skulle ha av den, men jag vill bara ha en kitchen aid, de är så fina och det skulle passa perfekt på min köksbänk!
...ständigt denna penga fråga!
Övrigt idag har jag varit i skolan och fattar ärligt talat fortfarande inte riktigt vad den här kursen handlar om. Vi får utdelat en hemtenta på fredag, vilket är riktigt skrämmande. Men det har ju löst sig hittills varför skulle det inte göra det nu? Sen åkte jag och jobbade åt min familj, hämtade barnen på dagis, vi lekte i parken och hade det toppen. Riktning snälla flickor och längtar redan tills jag ska få passa de igen nästa gång.
I helgen ska jag åka hem till mamma, åh vad jag längtar känns som evigheter sedan jag träffade dig.
Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0