Jag åker hem!

Nu har jag suttit på samma ställe i skolan i 7 timmar och stirrat i samma böcker och försökt att lära mig allt om lönebildning, löneskillnader mellan inrikesfödda och invandrare, män och kvinnor, högutbildade och lågutbildade. Jag känner att allt börjar snurra nu och jag är på väg att ge upp. Jag tänker ge upp men bara för en stund, jag tänker åka hem gå ut och gå en promenad hand i hand med David och prata om allt mellan himmel och jord förutom lönebildning, äta lite mat och sen ska jag sätta mig igen med lönebildningen innan mina ögon kommer stänga för natten... de kommer inte dröja länge.

Jag är full med fakta, full med analyser, min inlärningskapacitet har nått sin höjdpunkt för idag!
Jag åker hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0