Hur mycket klarar en människa av?

Ja, den frågan ställer jag mig idag, hur mycket klarar en människa av att läsa?
Den nya kursen kräver extremt mycket läsning, 6 böcker ska vara utlästa om 2 veckor.
Men allt handlar väl om att se det från den ljusa sidan, det hade kunnat vara 7 böcker!
Maktens Ansikten - utläst, check!

Igår fick jag ett jobb föresten på Nannynu! Det känns verkligen jätte jätte bra, och Anna på Nannynu! ringde nyss och sa att hon hade hittat en familj som troligen skulle passa mig! Familjen låter perfekt och jag hoppas på att dom vill ha mig och att jag snart får ett positivt besked tillbaka av Anna. :)

Idag ska jag till skolan och lära mig någonting troligtvis, Institutioner står på schemat! Sen ska jag träna äntligen säger jag bara inatt har jag inte hostat och känner mig nästan helt frisk. Men börjar med ett lugnt pass, Body Balance! Ska bli skönt att i allafall få röra på sig och vara i en träningsmiljö igen.

På fredag kommer min lillebror Oskar på besök, mysigt! Han skulle nämligen på bandy på fredag och på någonting annat på lördag och då passar det väl inte annat än perfekt att han sover över hos syrran.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0