En helt fantastisk lördag

Finns det någonting mer underbart än att tillbringa en ledig dag utan några måsten tillsammans med ens stora kärlek? Jag är väldigt tveksam till detta, min dag har varit fantastisk. Jag har tillbringat hela dagen tillsammans med David, vi sov så länge vi önskade gick upp och åt en sådan där lååång frukost med tända ljus. Sen julpyntade vi lägenheten, vad otroligt vackert det blev. Vi skapade våran helt egna adventsljusstake med blockljus och gran, vad speciellt det blir när man skapar någonting tillsammans,det är det finaste ljusstake jag har sett just för att vi gjort den tillsammans,kärlek! Det blev som jag önskade inte för mycket tomtar och glitter utan helt perfekt. När vi kände oss nöjda åkte vi ner till Gamlastan och gick på julmarknaden på stortorget, doften av brända mandlar, torkat renkött och glögg gjorde att jag bara ryste i kroppen av glädje, julen är kommen!

Nu ska jag skriva lite julkort, kanske är det du som får ett i din brevlåda?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0