Detta har blivit helg för min familj:



Bilden är tagen ifrån: http://www.mynewsdesk.com

Taco, det är ju verkligen hur gott som helst och jag tror inte jag kan tröttna på det. Alla dessa olika grönsaker och köttfärsen och såserna och de hårda brödet. Ah jag är nog mer för de hårda bröden.  Jag ska inte säga att vi äter taco varje helg men det är nog inte långt ifrån och idag ska vi göra det! Ett litet tips ananas på är en tiopoängare.

Övrigt idag har vi inte gjort mycket, vi var och handlade till veckan. Tro det eller ej men jag och min kära David försöker tajta matbudgeten eftersom vi ska till Kina. Så varje vecka gör vi matlista bestämmer tillsammans vad vi ska äta, åker och handlar det och sen håller vi oss borta ifrån affären tills det är dags att handla för den nya veckan. De funkar och vi har sänkt matkostnaderna,planen fungerar!

Nej nu är David hungrig och vi ska laga mat tillsammans, det är en del av nöjet så ska lämna er och dator nu för att hacka lite grönt.

Ha en trevlig söndag, blir det Beck ikväll kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0