Sommarplaner 2010

     

Cory, Emma, Jag, Malin och David - ska öluffa i Grekland!
Det kommer bli sjukt kul, det är inte helt till 100 % spikat att det blir grekland men vi ska iaf utomlands tillsammans i sommar och backpacka lite :). Ser verkligen fram emot att få göra någonting tillsammans med er! Specielt roligt att Cory eventuellt hänger på, då får vi fler minnen att dela med denna otroligt sköna grabb en bara Australien, inte bara bara de kanske.

Jag kommer jobba på Mcdonalds även i sommar fast på ny restaurang, detta år blir det Vasagatan i Västerås.
De ser jag också fram emot, lite omväxkling förnöjer!

Midsomar firas som vanligt ute i stugan tillsammans med familj och vänner.

V.26 dvs veckan efter midsomar har jag försökt fått ledigt och hoppas att det går vägen, då ska jag åka en liten tur i Sverige med älsklingen, planerna lutar på en tur till Göteborg och träffa Andreas och Johanna ( paret vi umgicks med i Thailand), sen Malin såklart och förhoppningsvis hennes Peter. Tänkte också åka över till Oslo och träffa alla mina gamla vänner där!

Sen startat skolan igen i början av september, länge kvar så de pratar vi inte om nu!

Hur ser era sommarplaner ut? Någon som har öluffat och kan ge några tips på vägen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0