Plugga tillsammans med vännerna

Man får passa på när det regnar.
Idag ska vi plugga massa gamla tentor, det vore otroligt skönt om vi kunde göra de tre som jag har kvar.  Då ska jag bara läsa igenom litteraturen igen och sen försöka lära mig svaren på tentorna så är jag hundra procent redo för tentan den 5 juni.  Jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv att jag har varit så pass koncentrerad i skolan trots av vi har haft så få föreläsningar. Det känns som om den här tentan kommer gå bra, hoppas!

Mitt sällskap idag är, Susanne, Rikard, David, Sanna och Chris hjärngänget ska plugga!

Hoppas ni får en bra dag, för nu ringer det på dörren, vem kan de vara? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0