Onsdag

 Föreläsning 10:00- 12:00
Idag är det skola igen, de var en hel vecka sedan sist vi hade föreläsning ska nästan bli lite kul att få träffa klassen igen och se vad dom har sysslat med sedan sist.

Vi kommer troligen få tillbaka våra hemtentor och projektarbete idag, jag fick ett VG dvs C på universitetet, jag är faktiskt missnöjd men jag har hört på många håll att jag inte borde var de så får kanske ta och skärpa mig.
Men ska bli kul att se vad vi fick för betyg på projektarbetet, vad det var vi hade missat osv. :).

Sen var planen att Susanne och Rikard skulle följa med hem hit så skulle vi sätta oss ute på gräset och sola, men solen är borta idag? :(. Den kanske är tillbaka runt 13, annars får vi väl sitta inne :). hehe

Ha en bra dag nu alla läsare så hörs vi lite senare
/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0