Junibacken

Barnvakt - betyder massor med bus och lek!

Ja, idag har vi varit barnvakt åt min otroligt söta kusin Figge. Vi hämtade upp honom klockan 11 och har lekt hela dagen. Vi har varit på Junibacken, det var mindre än vad jag kom ihåg men exakt lika mysigt om inte mysigare.

Vi åkte det fantastiska sagotåget, som man dock inte fick ta några bilder på, men där fick vi besöka Ronja Rövardotter med vildvittror, Bröderna lejonhjärta, Madicken, jag tror alla Astrid Lindgrens sagor finns där. Det häftigaste med sagotåget är att det är Astrid Lindgrens röst som berättar om äventyrer vid åker i, kan inte minnas att jag såg någonting om Lotta på Bråkmakargatan, konstigt?

Hur som helst, har vi haft det helt underbart. Här kommer det lite bilder från dagen!













Kommentarer
Postat av: Rebecka

Figge är sååå nöjd med dagen och var helt slut när vi åkte hem. Ändå slog han inte igen sina små blå förrens vi nådde V-ås.

Tusen tack Sara, ni är toppen David och du.



Puss från Faster.

2010-05-03 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0