Ipren

Godmorgon kära läsare!

Host, snurvel och host igen.. så har min morgon varit. Det började redan i lördags på dagen, jag kände mig inte alls tipp topp, men eftersom att de var fest inplanerat och vännerna snart var på väg så bet jag ihop och hade en helt underbart rolig kväll. Men shii fick jag, när jag vaknade igår var det verkligen inte bra någonstans. Hade feber på kvällen när jag satt på tåget till Stockholm, och somnade nästan i hallen när jag kom hem. Idag känns det lite bättre men långt ifrån bra, tror inte att jag har feber men urscha vad det är tråkigt att vara sjuk.

Heja, heja säger jag bara till Ipren, det är väldigt viktigt för mig att jag kan plugga den här veckan och att jag inte missar några föreläsningar så tack vare ipren kommer jag nog klara mig galant i skolan idag.

Det fick bli ett kort inlägg, men ska verkligen pröva att få ihop ett inlägg ikväll om helgen och lite bilder.

Ha de bra så länge!
/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0