Hemskt

Hur hemskt är det att behöva gå upp när det ligger en kose kvar i sängen?
För er som inte vet vad en kose är så är det mitt smeknamn på min älskade pojkvän, tyck vad ni vill men jag gilar det :).  Urscha jag hade gärna legat där en stund till, var inte alls sugen på att vakna när klockan ringde runt 07.00, men de vat bara att ta sig i kragen och gå upp och göra sig lite frukost.

Jag ska till skolan idag har föreläsning från 10-12 men ska på en mottagninstid först, en tid då man får i princip en privatlektion. Man får en chans att gå dit och fråga läraren saker man undrar men som man inte vågar ta inför hela klassen på 100 personer. Super bra, så jag tänkte ta chansen idag!

Ikväll ska vi träna, vi får se om jag blir SATS eller om de blir en löparrunda i spåret.

Pluggandet igår gick bra, men vi gjorde inte så mycket som jag hade hoppats på. Jag gjorde dock en tenta själv när de andra hade gått hem. Jag kan inte vara annat än nöjd över min plugginsats igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0