Måndagar kan vara mysiga


Det finns ingenting mer underbart än att få höra en person man älskar sitta och spela på gitarr.

Tyvärr så är inte David lika pigg på att spela inför andra inklusive mig, men när han väl göra det så njuter jag till 100 procent.

I morse fick jag sällskap och David till Universitet eftersom han också skulle plugga idag. Det vart en kort dag, eftersom jag fick extrem huvudvärk och det lockade mig mer att följa med David hem som var klar redan runt 13.00. Tanken var att jag skulle fortsätta läsa när jag kom hem, men så blidde det icke.

Vi somnade i 1 timme, gick till affären, lagade pannkakor och bara myste och jag fick avnjuta några låtar spelade av honom enda tills han var tvungen att åka till Västerås för två nya arbetsdagar.

Det här vart ett blogg inlägg som jag egentligen inte gillar, när man bara skriver om vad man har gjort under dagen, bloggar med tankar och funderingar är dom bästa enligt mig, men idag har jag varken tänkt eller funderat så det blir inte så mycket bättre.

Jag har bloggat lite tidigare om Västerås Basket flickor 94 som spelade SM, tyvärr så åkte dom ut i helgen efter en förlåt mot Södertälje , och trots vinst mot Gladan åkte ut med 2 fjuttiga poäng i poängskillnad. Ibland är det dom små poängen som gör det. Jag tycker verkligen att dom var värda att få ett SM guld, till skillnad från alla Stockholmslag som har hundratals baskettjejer att välja på medans Västerås har 10 otroligt duktiga tjejer som får kämpa i varje match.

Snart är det SCANIA CUP i Södertälje för tjejerna, och jag hoppas ni är redo att vinna det är eran tur. Nordiska mästare är ordagrant bättre än Svenska mästare! :)
Stort lycka till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0