Toastjärn vs Våffeljärn?


I morgon är det våffeldag och jag har inget våffeljärn... typsikt! Varför har jag inte det egentligen? Jag har två mjölkskummare, två brödrostar, två toastjärn..TOASTJÄRN? Kanske kan jag göra våfflor i ett toastjärn.. det duger att funderar på tills i morgon.

Övrigt just nu så är det bara plugg, åter plugg och ännu mer plugg. Det har redan gått 5 veckor sedan förra tentan och på lördag är det dags för en ny. Den här gången känns det inte lika bra som det gjorde inför juridiken men det känns som om jag borde klara ett godkänt iaf och de är det viktigaste.

Om ni undrar vad som händer med designen av min blogg, så är en ny design på väg. Den otroligt randiga bakgrunden, ska troligen vara borta till helgen. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0