Snurvel, Snurvel!

Ja,exakt så låter jag och min näsa!
Typiskt att det ska bli så här nu, jag som precis hade blivit friskt. Det startade igår när jag, Daniela och Susann var och fikade så kände jag att jag började få lite ont i halsen, tänkte inte mer på det och drog och tränade. Där var nog felet, jag skulle inte ha tränat. I morse när jag vaknade så gjorde det jätteont i min hals och näsan rann. Jag drack två koppar te, packade ner ipren och begav mig till skolan.

Jag kände mig bättre på dagen, men inser nu efter 1 timmer promenad att jag inte är frisk. Så det får bli en lugnkväll med film och massa C-vitaminer ska det ätas. Jag tänker inte tillåta mig att bli sjuk. Jag ska ju spela badminton på lördag med David, Susanne och Rikard. Ser jättemycket ifram emot det, då får jag se till att inte bli sjuk så jag måste stanna hemma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0