Slott, Villa, Dass, Palats?

Ja, det där var en gammal hopprepslek som man lekte ivrigt på rasterna i grundskola.

David, David älskar du mig, ja, nej, ja, nej,
JA!

Nu kör vi hur många barn ni ska ha, 1,2,3...42. Var man bra på att hoppa hopprep kunde det bli ett antal barn. TACK för att det bara var en lek, eftersom att jag inte har någon lust att föda 42 barn och jag vill inte heller bo i ett dass.

Jag vill bo i ett hus när jag blir lite äldre, jag vill ha en trädgård där mina och Davids 2 barn ska leka, och där jag ska kunna äta äpplet direkt från träden, plantera blommor i stora blomkrukor, plantera rosbuskar i rabbaterna, kanske också odla lite egna grönsaker i ett eget växthus. Jag vill ha ett hus där jag ska få bygga, renovera och göra det till mitt eget drömhus.








Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det här är ju precis som mitt liv och får du ett lika bra liv som jag har då kommer du att få det härligt Sara.

Puss från Faster!

2010-04-20 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0