♥♥♥

Fredag igen... redan?
Herregud vad veckorna går fort, det är väl härligt när det är så och inte tvärtom. Dock så var det länge sedan jag kände att veckorna gick segt, kanske är det för att jag trivs med mitt liv just nu och har gjort dom senaste åren. På resan minns jag att det alltid var helg, för när jag tänkte hem på mamma och pappa så var dom alltid lediga. Typiskt för man längtade ännu mer då att få komma hem till deras fredags och lördagsmys.

Ikväll ska jag ha fredagsmys med David och Solsidan, solsidan och popcorn är absolut fredagens höjdpunkt!



Jag ska nog bara ta det lugnt den här helgen och gå hand i hand med David och bara njuta över att vara ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0