En familjehelg!

Ja, ni vet väl hur det kan vara när man ska ha föräldrar på besök?
Det måste vara fint överallt, t.om. i garderoberna för tro mig dom tittar där också. Specielt min mamma som är stenhård med att man ska ha strykta kläder.

Det fanns inga andra alternativ för mig och David än att stiga upp tidigt i lördagsmorse och börja städa. Det kändes ändå skönt att få det gjort och jag vill ju att mamma ska vara stolt över hur fint hennes dotter har det.

Jag har haft en helt underbar helg, med promenader i Gamla stan och i Hammarby sjöstad.
Det vart schlagerkväll även på Vänersborgsvägen, Aalar höll starkt på Timotej men fick som ni kanske såg endast medhåll från Luleå, aningen väntat kanske? Själv så tyckte jag att många låtar var bra i år, jag höll på Erik Saade, Ola och Annas låt var även den helt okej.
Mamma tyckte nog ganska lika med mig, däremot så var David som vanligt negativ mot alla bidrag.

Men man kan väl inte göra annat än att gratulera conversen och Anna, och hoppas på att hon bjuder folket på samma gåshud som hon gjorde i sin första audition i Idol.


Nu har mamma och Aalar lämnat oss för den här gången.
Det är konstigt att man saknar dom mer nu, än vad jag gjorde innan dom kom.
Men jaja, det är snart påsk och då ska jag hem och fylla magen med påskmat.






Mor och Dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0