Aussie Aussie Aussie - Oy! Oy! Oy!

We are moving to Australia!

För att göra vardagen lite enklare har vi satt upp ett nytt mål!
Resan www.gobeforeitstolate.blogg.se var allt för länge sedan nu och vi är helt klart sugna på att åka igen.
Ett av dom länder som vi har pratat och saknat mycket är Australien, vi vill och vi ska tillbaka.

Eftersom att studentekonomin inte tillåter att åka och bara slappa den här gången så har vi idag bestämt oss för att åka dit och jobba under ett år.

Självklart tänker vi inte lämna bort vår lägenhet redan nu utan vi har bestämt oss för att fullföra våra studier och sedan bege oss mot helt underbara Australien.

Flytten/resan kommer därför att bli någongång under 2013. Det är alltså många år kvar, men vi känner endå att det är viktigt att ha någonting att sträva efter. Mamma var lite mindre glad över att hennes dotter ska flytta till Australien men hon sa att hon troligen skulle hinna vänja sig vid tanken.




Den här bilden som jag hittade på en annan blogg för någon vecka sedan, har verkligen hjälpt mig att fatta ett beslut om vi ska flytta eller inte. Den här bilden säger så mycket, våga och vinn!
Det är just det jag tänker göra, tänker sluta upp och vara lite småskraj för det man inte kan. Utan bara prova.. och jag är säker på att jag kommer ha det helt underbart!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att ha något att se fram emot sådär.

Hoppas ni kommer iväg =)

2010-03-13 @ 10:52:07
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0