Tyst som musen

Förlåt läsare, men just nu får jag inte till mer än knappt ett inlägg i veckan. Det är dåligt av mig jag vet, men inspirationen att blogga har försvunnit igen, och dagen bara rullar på här hemma i Västerås. Jag har börjat jobba, har redan klarat av en hel vecka arbete. Jag måste säga att jag trivs bra på Vasagatan, det är kul med lite förnyelse.

Idag har jag jobbat 10-15 inget jättepass direkt, efter de så gick jag en snabbsväng på stan och såg att det har öppnat ett nytt glassställe i Gallerian i Västerås, hm vad hette de nu då galna glassen tror jag. När jag och David var i Carlifornien, närmare sagt Los Angeles köpte vi en glass med godis i, de fanns hundratals glass och godis sorter som man kunde mixa ihop i en bägare. Storlekarna på glassarna hette, I like it (liten) I love it (mellan) I gotta have it (stor). Här i Västerås har de nu skaffat en annan variant storlekarna heter galen, galnare och galnast. Jaja nog pratat om glass med gott såg de ut iaf:).

I morgon ska jag träffa Emma som har kommit hem från Tunisien efter en veckas semester, har saknat henne mycket!

Hoppas ni läsare har haft en bra start på sommaren och att ni får en toppen midsommaren, men neeej jag ska verkligen försöka höra av mig innan dess.


Är det ingen sommmar med Ernst iår? Hallå, det hör till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0