Tisdag

Klockan 06:00 ringde en veckarklocka i mitt och Davids tillfälliga sovrum. WHAT? Det var inte jag som hade ställt den för jag är ledig idag, de var minsann David som kände för att vakna tidigt. Tro de eller ej men klockan 06:00 stutsar min kära upp i sängen, kollar på mig och säger klockan är 6 och jag är pigg så jag ska ut och löpa.
På med löparkläderna sen drog han iväg som ett spjut på tisdagsmorgonen innan solen hade kommit upp helt.
Duktigt gjort, eller vad säger ni?

Jag ville inte vara sämre, iof var de redan försent för att vara någonting annat. Jag låg kvar i sängen en stund till, gick upp runt 8 och klockan 9 bestämde jag date med Caroline, vi skulle morgonpromenara.
Vilket vi också gjorde och vi hade så otroligt trevligt tiden bara flög förbi.

Nu sitter jag och väntar på Emma, vi ska åka hem till mamma och Aalar och sola lite på altanen tänkte vi, kan hända att de blir en dusch i vattenslangen också med tanke på hur varmt det är ute idag.

Senare mot kvällen när David och Adam(Davids lillebror) slutat jobba klockan 17 hade jag tänkt att bjuda dom på lasagne innan vi ska iväg till gymmet.

Det känns i hela kroppen att de här kommer att bli en bra dag!

Måste säga någonting om bröllopet, fint fint och åter fint. Det var ett prinsessbröllop. Äntligen fick hon sin prins från Ockelbo. Jag grät självklart massor, under vigseln, efter vigseln ah till och med på nyheterna dagen efter. Hon var väldigt fin och jag hoppas att det blev precis som Viktoria och Daniel ville ha det på sin bröloppsdag 190610.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0