Fantastiskt

Det är bikiniväder idag också!
Åh vad det är härligt med sommar, solen skiner och det är helt blått på himlen. Idag är jag hemma(hemma är nu i Västerås hos Mamma och Aalar) och ska nog ligga ute på altangen och steka så länge jag bara orkar, det blir nämligen extremt varmt där ute på sommaren.  Sen ska vi åka ut till stugan och äta lite kvällsmat innan jag ska hem (hem den här gången är till min och Davids lägenhet i Stockholm). Jag ska sova där inatt och packa ihop mina sista saker som jag behöver till sommaren och så ska jag upp tidigt på lördag och skriva tenta.

Åh det är sorgligt att lämna våran lägenhet en hel sommar, jag saknar den redan! Men vi får helt enkelt se till att åka oh hälsa på den med jämna mellanrum.

David ska iväg på fest med jobbet idag, så jag åker själv till stockholm men som tur är får jag bilen :). kan jag sitta och dunka min musik så myket jag vill hehe.

Efter tentan blir det att ta med sig svärmor hem till Västerås igen, hämta upp David och bege oss ut i stugan där vi tänkte tillbringa resten utav helgen. Förhoppningsvis är det en något brunare Sara på söndagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0