Stockholm

Efter två dagars sjukdom är jag åter på benen, dock fortfarande lite skakig och sliten. Vaknade upp i torsdagsmorse skulle nämligen vara på jobbet klockan 6 av att jag har rejält högfeber och extrem huvudvärk, hade en yrsel utan dess like och halsen var inte att tala om. Jag kunde bara inte jobba, Snälla Rais tog min tid och jag fick ligga kvar i min säng. Jag sov exakt hela dagen och febern börjar gå ner men jag bestämda mig för att vara hemma en dag till. Nu är jag på benen igen men halsen gör ont och i natt blev min kära sambo galen på mig av allt hostande.

Vi är i Stockholm, trots mitt sjuka jag, pallrade jag mig i bilen och åkte till Stockholm igår kväll.
Vi hade bestämt sen en till tillbaka att vi ville vara här i helgen och här är vi i vår egna lägenhet och bara myser.
I går förvandlade vi vår balkong till någonting vackert, tackvare lite blommor, trätrall, duk och krukor. Eftersom vi har varit en sväng i Ullared fanns det en del att packa upp.

Vi förvandlade också en del av sovrummet till kärlekenshörna. De var så mysigt igår när vi gick och la oss och ljuset i från den nya ljuslyktan lyste upp på vår Kärlekstavla. Jag har sagt tidigare i min blogg att jag inte vill lägga upp bilder på mitt och Davids sovrum utan att jag ville hålla det personligt och så får det även bli denna gång.

Jag älskar att vara hemma!







Min fina lavendel saknar dock jord men ska inhandla det om en liten stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0