Packning!

Fy, vad jag hatar att packa! Hur kan det vara möjligt att man har samlat på sig så mycket skit på 21 år? Eller det är inte ens 21 år, för när jag flyttade till Oslo 2007, kastade jag allt som jag ansåg vara skit, men nu har jag 4 soppsäckar fulla med allt möjligt rot, kan det vara möjligt!

Jag menar, vad tänker man när man hittar ett ruttet äpple stort som en 5 krona i en resväska, Undra om jag hade tänkt och spara det till dagen då äpplen slutat växa! 
Som tur vad hade det torkat och möglat såpass att det inte längre luktade!

Kläder, hmm, 10 st vita linnen, hade kanske räckt med 2 st, men jag kastar inte kläder som det inte är något fel på, vilket resulterade i att jag packade ner 10 st exakt likadana vita linnen.

Hårnålar, haha i massor. För att inte överdriva hamnade jag nog omkring ca 80 st i 1 byrålåda. Så tjejer som leker samma lek som mig varje morgon " hitta hårnålen " - kolla i byrålådan!

Nej det är verkligen inte kul någonstans att packa, jag får nästan lite ångest. Flytta hemifrån lämna mamma och pappa, inte för att det är första gången men det är alltid lite vemodigt. 


           




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0