lugn dag!


I dag har jag mest pluggat, pluggat och pluggat. Vi hade en såkallad introduktionsförläsning idag på förmiddagen, då vi fick en snabb genomgång i vad kursen kommer att handla om. Just nu läser vi Juridik 7,5 poäng vilket jag anser är den tråkigaste delen av kursen. Fast om 5 veckor ska vi läsa om arbetskrisen och arbetslöshet i det svenska samhället. Passor nog mig lite bättre!

Fast jag måste ju kunna det här också för att bli en bra personalchef i framtiden. Meningen var att jag skulle hinna till gymmet idag en snabbis men nu är klockan helt plötsligt 4, och David kommer väl om några timmar så blir lite knapert med tid pluss att jag har lovat mamma att inte vara ute och gå själv i Stockholm när det är mörkt, så bäst jag stannar hemma!

                                           Några gamla bilder på mig och min kosetuss<3

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0