Drömtvättstuga



Haha, Vilken otroligt söt liten knodd!

Idag har jag varit och tränat, jag bestämde mig för att börja mitt nya sunda liv i måndags och än så länge går det enligt planerna. Gymkortet är inhandlat och jag har tränat 2 gånger den här veckan och ska troligen pallra mig dit i morgon också för att på fredag kunna avnjuta en hemmakväll med gott samvete.
Eftersom att David har kommit hem så fick jag sällskap i dag på träningen, träningen blir alltid mycket bättre i hans sällskap, fokus i dag blev mage, rygg och axlar.

Just nu är jag så trött i mina axlar att jag inte orkar lyfta min kaffekopp, jag kommer ha ont i morgon och då menar jag ont.

Jag fick också träffa Davids andra moster, moster Åsa. Moster Åsa tränar på SATS regelbundet så förhoppningsvis om jag lyckas hålla i det här kommer vi nog se mer av varandra.






I morgon har jag bokat tid i tvättstuga, det är dax igen. Tyvärr är inte vår tvättstuga så här fin, men måste erkänna att det här också har blivit ett Sara måste ha projekt. Vilken dröm tvättstuga! Dagen då vi köper hus ska den här typens tvättstuga förgylla mina tvättstunder.


Min helgsyssla ska bli att försöka inhandla en hissgardin till sovrum och kanske till köket!
Kanske måste jag sy en själv, för det fanns inga fina under 600,- och det känns lite väl mycket att lägga ner på en gardin för en student. Mamma sa att det inte borde vara så svårt hoppas att hon har rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0