Inspiration

Idag träffade jag Amanda, en tjej som jag och David träffade i Agnes Water i Australien.
En jättsöt tjej som vi fick chans att lära känna lite grann, kul om vi kan lära känna varandra ännu bättre nu.
Vi tog en fika på Ringen på Söder och det pratades massa om Australien resan, hon nämnde också en blogg som hon brukade läsa. www.kakhusets.se det är en blogg skapad av ett par som bor i Australien.

Kul att göra en blogg tillsammans med sin pojkvän, David?
I deras blogg så hade dom ett kärlekstips som jag blev väldigt inspererad av. Att måla kärlekstavlor tillsammans med sin älskade som man kan sätta upp på sina väggar. Vi har väldigt fin konst på våra väggar från David mamma Lena. www.lenasundbaum.se , men det vore mysigt och romantiskt att ha tavlor målade av oss själva. Så i morgon ska jag gå över till Lena och be om att få låna lite målarduk och färg så ska vi nästa vecka måla tavlor.


Dom här tavlorna hänger i Pernilla Wahlgrens kök, undra om hon har målat dom tillsammans med någon som hon älskar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0