If you fall i will catch you!

Varför är livet så otroligt orättvist?
Vissa människor kanske har gjort sig förtjänta av att ha det skit, men inte hon!
Det finns ingen finare människa än henne, hon har redan drabbats av det värsta en människa kan i mina ögon.
Endå så uppstår det saker hela tiden som får henne att bryta ner sig endå mer.

Det jag kan glädja mig med, är att det finns nog ingen starkare tjej heller!
Fast nu får det vara nog!

Direkt till dig: Jag vet att du har det tufft, och jag vet att du inte är värd det här, och jag vet att det inte är ditt fel, och det kommer att vända. Snart kommer lyckan! 
Det jag vet med all säkerhet det är att jag alltid finns vid din sida.

If you are lost, you can look
And you will find me
Time after time

If you fall i will catch you
I will be waiting
Time after time...

    


Kommentarer
Postat av: din vän föralltid.

skulle inte överleva utan dig min vän! tack för att du finns! du gör mig glad <3

2010-02-09 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0