Fredag

Klockan ringde 06:30 i morse och det var tid för den sista skoldagen den här veckan!

I början av den här veckan kände jag mig nästan lite nere, vi skulle börja med Nationalekonomi och det var för mig helt oförstårligt i tisdags. Det var några streck som skulle föreställa diagram, det var någonting som hette BNP och det var någonting jag skulle arbete med. Jag greps nästan av lite panik.



Men idag fredag förmiddag så lossnade det. Jag började så smått förstå saker och ting, varför dom där strecken satt där dom satt osv. Jag insåg att det här kan bli kul, det är kul att få måla med färgpennor ( för att kunna se olika kurvors utveckling). Jag fick tillslut lite lugn till helgen.

Ja idag är det fredag igen, men lugnet i mig är betydligt mycket bättre än förra veckan då jag hade tenta på söndagen. Den här helgen är en helg som jag sett fram emot länge, idag ska jag bara ta det lugnt. Vi ska åka och handla lite mat, underbart äntligen lite mat hemma igen. Frukt<3!
Det blir till att se på solsidan idag, för det är väl idag? blev lite tveksam nu när jag tänkte efter, men jag hoppas verkligen att det är idag. Till er som inte tittar på det, BÖRJA!

I morgon smäller det, vid 13.00 kommer Malin. Snälla SJ se till att få tågen att rulla på från Götet i morgon. Vid den tiden kommer också Emma, Jimmy och Niklas inrullandes i Emmas Saab, som efter att legat i koma i några dagar äntligen har vaknat till liv.

Senare på kvällen kommer Daniela och Nadja, då blir det till att sponsra pizzerian i huset och sen startar festen!

Jag ser verkligen fram emot det här och jag är glad att det är så många som kan komma!

- Måste erkänna att jag saknar Mamma väldigt, men jag får träffa henne om två veckor.
Då hon kommer på besök, kanske kan mormor också följa med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0