Alla <3 Dag

Åh idag när jag kom hem från skolan hade jag fått en start av alla hjärtans dag.
Jag vet att de inte är fören på söndag, men eftersom posten inte arbetar på söndagar så är det ju bättre att få saker i förväg en i efterskott! :) . Faster Rebecka hade skickat ett paket med disktrasor formade som hjärtan, och ett litet kort. Sen hade jag fått ett paket som jag fick hämta ut på godispärlan i Hammarbyhöjdens Centrum. Det var från älskade mami, det innehöll Miranda Chocklad, ett gosedjur, en trisslott och ett kort. Tack Tack Faster och Mamma, Jag älskar er!

Jag och David har bestämt att inte göra någonting specielt på alla hjärtans dag, vi hade därimot tänkt att gå på bio i morgon. Snabba Cash kallar, bättre sent än aldrig.  

Idag blir det middag med svärföräldrarna, Tacos. Typiskt helgmat men det är så otroligt gott, man tröttnar nog aldrig. Jag kommer ihåg lyckan som jag och David kände i Nya Zealand när vi lagade tacos. :)
Till efterätt ska jag prova någonting nytt idag, Glass med Choklad och Chili serverat med passionsfrukt och mörk chocklad med smak av passionsfrukt.  Låter gott va?

Helgen blir nog väldigt lugn, känner mig lite småsjuk. Har väldigt ont i halsen på morgonen och näsar rinner hela tiden. Så lika bra att vila ut sig, för nästa vecka blir det intensiva timmar med pluggande.

Det ska bli så skönt när första tentan är över, och man får börja med nationalekonomin och släppa lagboken för en stund.
Ännu skönare ska det bli om 3 år när jag har min kanditat examen:)


  

Tack, ni är dom bästa man kan önska sig!




Min älskade vänn Malin för 2 år sen på alla <3 dag hemma hos Madeleine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0