Tidig morgon!

I morgon ringer min klocka 04:50, det är sjukligt tidigt!
Jag ska nämligen jobba från 06:00 - 09:00, lämna tjejerna som jag är barnvakt åt ibland på dagis. Det kommer bli spännande och hoppas det inte blir ledsna när jag är där och inte mamma eller pappa när de vaknar men det börjar nog känna igen mig vid det här laget.  Jag hoppas verkligen inte att jag försover mig utan lyckas kravla mig upp, jag är dock en morgonmänniska och det skulle vara ett större problem för mig att vakna 01:00 och dra till jobbet :) Efter denna tidiga morgon tänkte jag sätta mig i skolan och skriva klart mitt arbete om ett företags arbetsmiljö som ska redovisas på fredag.

Nu Maria Wern, har ni kikat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0