101208 - 101225

Fy vad jag har varit borta länge, men ni som bloggar själva vet hur det är, tiden räcker ibland inte till och jag måste erkänna att motivationen för att blogga ibland bara försvinner. Nog om det, nu är jag tillbaka!

Sist jag bloggade var det inte något glädje i inlägget, men det har hänt mycket roligt sedan sist. Vi hade Malin och Peter från Göteborg på besök en helg, åh vad det var underbart. Otroligt kul att Peter kunde följa med, då han annars är som fastklistrad i positionen som ÖIS målvakt. Helgen susade som tråkigt nog bara förbi, men vi han med en tur på Skansens julmarknad, en tur med Djurgårds färjan, lite spel och god mat och en massa, massa babbel speciellt jag och Malin. Nu flyttar dessa små gosisar snart ihop och då ska jag och David ta oss en tripp till Göteborg för att kika på deras troligen ursnygga lya.

Helgen efter det började det närma sig tenta för David, vilket innebär att jag flydde fältet. När det är tentavecka vill man inte umgås och speciellt inte bli störd så jag åkte hem till Mamma. Vi shoppade lite julklappar, bakade julgodis och hade lillesyster Jenny och hennes Lukas på besök. Även det var en trevlig helg, trots att jag fick åka ersättningsbuss tillbaka till Sthlm och vänta på en trasig t-bana i 40 minuter. Hem kom jag till slut!

I onsdags dvs. 22 december, tog jag och David jullov och åkte till Västerås. Nu ska jag vara här ganska länge och bara njuta över att vara hemma. Jag har mycket att plugga men ska passa på att umgås mycket med familj och vänner också, och vila upp mig rejält för den fortsatta vintern och den kommande våren.

Julafton har varit fantastiskt, jag fick vakna upp tillsammans med David och vi åt en härlig frukost med julegröt och skinka tillsammans med min familj. Vi har inte kommit så långt i vårat förhållande att julen firas tillsammans utan vi pussade varandra hejdå och firade på skilda håll. Julen firades hemma hos mamma på Skälby, tradionerna håller vi hårt på så julen var sig lik, vilket jag älskar! Jag fick så mycket fina julklappar, armband, tofflor, täcken, morgonrock, underställ, kakfat, pajform, vinglas, kläder och mycket mer.
Tack snälla ni för alla julklappar!

Jag får önska er läsare en fortsatt trevlig jul och avslutar med några bilder ifrån helgen tillsammans med Malin och Peter!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0