Semester

Nu har jag jobbat klart för den här sommaren, 
Vi flyttade tillbaka till våran underbara lägenhet i lördagskväll efter att vi firat Davids mamma som fyllt 50 år. Det var en trevlig fest tillsammans med Davids mostrar, morföräldrar och kusiner. Vi glömde dessvärre våran kamera hemma och kunde därför inte ta några bilder från kvällen, Lena (Davids mamma) tog med sin kamera så eventuellt kan jag lägga upp någon bild här lite senare.

Nu är klockan 20.00 och jag ska ta en dusch innan jag går och lägger mig. Taxi kommer och hämtar oss klockan 03.00 inatt och kör oss till Arlanda. VI SKA TILL ITALIEN! Jag har inte tänkt så mycket på den här resan och det är ingen direkt planering inför en charterresa, och helt plötsligt är det bara idag. Nu börjar det små krypa lite i benen och man vill att taxin ska vara här nu. Förväntingarna börjar stiga och om ett dygn sitter jag troligen på någon italiensk resaturang med en god pasta och ett glas vin.

Det ska bli så skönt och lite spännande att åka på min första charterresa tillsammans med en pojkvän.
Inte vilken pojkvän som helst utan min helt underbara David som jag älskar så högt på jorden.
Vi ska sola och bada, läsa böcker, ge varandra massage, äta godmat och ta hand om varandra i de romantiska italien.


Bilder, Dagbok m.m kommer när vi kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0