REA!

Ännu en gång har man sagt hejdå till mamma med tåren i ögat.
Ursch, tänk att man har blivit så stor att man bor hemifrån med sambo i en annan stad, jaja så är väl livet och kanske vore det inte samma sak att bo hemma när man är 22 som om när man var 12?

Hur som helst, så har mamma varit på besök hos oss i helgen eftersom att hon skulle på Greace musikal med sitt jobb. Vi passade på att shoppa i både lördags och idag, min stora shoppingdag var helt klart idag. Vi åkte in till city och jag fick köpa mina egna födelsedagspresenter för mammas pengar. Super, då får man exakt de man vill ha:).

Det är sällan jag hittar saker på rea som jag verkligen tycker om, jag ska inte säga att det är sällan jag handlar
på rea för de är en helt annan sak.Oftast blir det så att jag hittar någonting jag tycker är fint för det billiga priset, kommer hem känner mig ganska nöjd, lägger in sakerna i garderoben och där blir det liggande. Någon som känner igen sig?  Idag shoppade jag för mina födelsedagspresenter på rea, helt perfekt för då fick jag mer saker för pengarna. Kanske det som är vitsen på rea? och jag verkligen ÄLSKAR det jag hittade.

2 halsdukar, En tröja/klänning, 2 par byxor, och en väska. Väskan är nog de som var mest behövligt av de här sakerna. Jag börjar nämligen bli sne i ryggen av att bara alla böckerna i en väska som inte går att hänga runt kroppen. Så idag hittade jag en 100kr på HM. Till er som är shopping sugna så har HM massor med rea.



Det togs ockå lite bilder på mig och mamma under helgen. Dom är tagna på mammas kamera, så jag får lägga in de bilderna på bloggen vid ett senare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0