Kvävs av alla papper, jag behöver frisk luft!

Exakt så mådde jag idag, inte långt i från andnöd och paniken hade slagit in.
Jag hatar, hatar och åter hatar hemtentor.
Det är så mycket bättre men en salstenta man går dit och skriver sitt på 5 timmar sen är skiten över, nu måste man sitta och må dåligt i hela 168 timmar. Ni som känner mig vet att jag gråter över allt, lyxfällan, miljonlotteriet, talang så självklart har jag också gråtit över tentan i organisations teori också.
Den person som fick ta skiten idag var min underbara pojkvän, stackarn att du måste stå ut med mig, men har man valt mig får man stå ut med allt som hör till!

Efter några behövligt tröstande ord, och lite kärlek så fick jag rådet av David att ta en paus,gå ut i solen och ladda lite ny energi. Det var också det jag gjorde och nu känns det lite bättre men inte helt bra... men med hjälp i morgon och lite sömn i natt så kommer jag fixa det här, fram med lite jävlar anamma som Susanne sa så ordnar du det här!
Så fram med självförtroendet och min vanliga energi, så ska jag nog visa upp ett A tillslut!

Jag tog mig en låååång promenad för det var mycket energi som jag behövde, jag vandrade närmare sagt ca 3 timmar, och tog energi av solen och njöt av en kaffe i Hornstull med Susanne.
Här kommer det lite bilder från dagen för lyckades faktiskt ta med mig kameran :).

Solbrillor, helt klart behövliga idag!




Ser ni globen?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kämpa på, gumman! Du kommer klara det galant =)

2010-04-14 @ 22:26:55
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0